datenight!

annonselenke: Nelly

Topp fra Bik Bok, bukse her. Skoene finner du her. De er på 25% rabat akkurat nå og koster 299 kr. Normale i størrelsen! 💓 Som for meg betyr størrelse 35 haha. Hunden er fra finn.no – seriøst, det var der jeg kjøpte han.


En kjapp oppdatering før jeg stikker på kino. Etter det skal vi ut å spise, på Bark som vanlig. Haha, det er typ bare ett spisested å dra på i Harstad så vidt jeg vet..Stine Mari mener at det er like greit, for da vet hun i alle fall at hun får “spist noe hun liker”. Seriøst hovedgrunnen til at jeg bor i Oslo er for å kunne spise på mange ulike restauranter, men hver sin smak! 

Uansett, gruer meg til å se filmen.. Og så er jeg så spent på hvordan den er. Skal oppdatere dere om hva jeg syntes etterpå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg