en serie av uflaks

De siste ukene har det skjedd så mye rart.. Jeg har hatt en uflaks det nesten ikke er til å begripe. Både jeg og pappa har vært utsatt for det ene uhellet etter det andre! For min del var det ranet, jeg måtte operere, jeg mistet mobilen min på nytt, det har blitt lekkasje i borettslaget og mest sannsynlig på grunn av min leilighet, noe som er helt krise.. Og en lang liste av andre småting. Pappa skal jeg ikke engang gå inn på, han har det nesten verre enn meg, men det har virkelig skjedd så mye sykt. Og ut av det blå fikk jeg melding fra en dame jeg ikke har snakket med på flere år som sier hun har hatt en urovekkende drøm om meg, og at jeg må passe på. Mamma fikk også samme følelsen og våknet på natten og ba meg komme hjem. Føler liksom noe alvorlig kommer til å skje? Eller så er alt dette en dytt i riktig retning? Healeren min har sagt at jeg står i et veiskille, men jeg klarer ikke helt å forstå hva det er enda. Spennende og skummelt på samme tid. Jeg har følt at veiskillet mitt er at jeg er lei av sosiale medier haha, men det stikker kanskje dypere enn som så? Det er virkelig en forvirrende alder, dette her.

På snakk om alder, synet mitt har blitt så jævlig dårlig den siste tiden. Jeg har vanligvis klart meg uten briller fordi jeg er så vandt til å se dårlig, men nå har det blitt sånn at jeg har konstant vondt i hodet og må konsentrere meg for å henge med. Jeg dro innom Søstrene Grene for å kjøpe noen “nødbriller” og de eneste de hadde var disse her.. Haha. 28 kr kostet de og passer meg perfekt, men shit så stygge de er. Kommer jo aldri til å ha de på meg ute.

Kjøpte også denne kosedressen på Bik Bok! Noen er sexy om dagen… Haha.

I kveld skal jeg, Stine Mari og pappa se Utøya 22. juli på kino, og jeg kjenner at jeg gruer meg litt. Jeg har lest boken “en av oss” sikkert fem ganger og har satt meg veldig inn i den dagen, så mye som mulig – for å kunne forstå. Men det vil jeg aldri kunne gjøre helt. Ikke med denne filmen heller.. Jeg tror uansett det er viktig å se den. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg