jeg elsker denne

– annonse –

Den første klokken jeg kjøpte til meg selv var fra eBay. 10 kroner kostet den, inkludert frakt, og jeg var tolv år gammel. Jeg var i ekstase, helt til den gikk i stykker kun få dager etter.. En kortvarig glede, haha. Jeg ser ikke på meg selv som en “klokkeperson” og kunne neppe ha investert i en Rolex, men jeg er veldig fornøyd med den fine lille samlingen min fra Daniel Wellington

Rabattkoden SOPHIEELISE gir 15% på alle klokker her – men om du vil unngå toll kan du kjøpe din klokke i butikken på Karl Johans Gate 25, rabattkoden funker der også. 

Den sorte er virkelig min favoritt 🖤 Jeg bruker den nesten hver dag, og den passer så fint enten jeg har pyntet meg eller er mer hverdagslig. Et perfekt tilbehør som gir det lille ekstra til antrekket! Daniel Wellington har holdt seg populære i så mange år nå, fra før jeg startet å blogge – det må være fordi de er så tidløse og holder så godt. Stilrene og fine! Jeg har flere klokker fra samme merke, men disse to veksler jeg mellom å bruke. Den sorte er riktignok favoritten:

I love it 😍

Om dere ønsker å bestille gir som sagt koden SOPHIEELISE 15% på alt i nettbutikken, men toll kommer i tillegg (som på alle kjøp fra utlandet, men siden nettsiden står på norsk tenkte jeg det var greit å opplyse om). Du finner nettsiden her. Rabattkoden gjelder også i butikk, det er et tilbud jeg har forhandlet frem selv for dere lesere slik at toll ikke skal bli noe problem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg