en sånn type person!

annonse


Jeg har virkelig aldri følt meg som en person som elsker en årstid mer enn andre. Jeg kan både elske og hate alle årstider, haha. Men nå har jeg kommet frem til at jeg er en PÅSKEPERSON! Herregud som jeg elsker påsken. Ja, den har ikke kommet helt enda men finnes det noe mer magisk enn blå himmel, puddersnø og tid med dem man er glad i? Spesielt her i nord hvor vi er så heldige å ha masse fint vær på denne tiden. Da er det bare å dra på seg gode klær og komme seg ut på fjellet – eller bare i nabolaget når jeg er hjemme hos foreldrene mine. 

Nå har x-life startet Mid Season Sale – alt gammelt skal ut, og nytt skal inn! Det vil si at det er opp mot 60% på en rekke varer, og jeg har vist frem mine favoritter i dette innlegget. Du kan sjekke ut hele salget HER! X-lfie har dessuten alltid 1-3 dagers levering og en fantastisk kundeservice om du skulle ha noen spørsmål. 

 

 

Jakken min er fra Johaug og er på 25 % rabatt. Link her! Den er helt nydelig på! Perfekt til hverdag, tur og ikke minst.. PÅSKEN! Gleder meg så mye til midlere vær slik at jeg kan ta den i bruk hver eneste dag. Den sto virkelig til forventningene mine! 

Jeg har på meg tights fra Rebook som er på 30% rabatt. Link her! Den sitter helt perfekt på, er normal i størrelsen, ikke gjennomsiktig og har god stretch. Den er faktisk så behagelig at jeg slapper av med den på nå i sengen. Den er høy i livet og holder alt på plass. 

Jeg har på meg en t-skjorte fra Puma under, som nå kun koster litt over 150 kr. Link her! Den sitter som et skudd og er i nydelig kvalitet. 

Sko fra Rebook som nå er på 20% rabatt. Link her! Jeg er ingen ekspert på sko, men jeg elsker at den ikke har tunge, lissene går aldri opp av seg selv og den sitter lett og godt på foten. Jeg har ikke fått testet de på trening enda, men funker helt perfekt til hverdags. De gnager heller ingenting, selv ikke når de var splitter nye. 

Tights fra Puma til 34% rabatt. Link her! Denne tightsen er virkelig så fin, og en farge man blir glad av. Jeg synes den var litt stor i størrelse, så om du vingler mellom to mål – ta den minste. Dessverre litt gjennomsiktig på sidene, men ikke bak av en eller annen grunn. 

Hettegenseren er også fra Puma, og er på 35% rabatt. Link her! Vet ikke hvor mange rader man kan skrive om en hettegenser akkurat, men en er fin og god! Jeg har brukt den på trening og den er ikke spesielt “tung” ergo du kan fint løpe med den f.eks. 

Denne treningsbhen er jeg så fornøyd med. Skulle ønske de hadde den inne i flere farger bare!  link her

Denne tightsen er også perfekt om du vil holde alt på plass men likevel se fresh ut. Den er på 40% rabatt akkurat nå, og du finner link her. Det jeg elsker mest med den er hvor sinnsykt behagelig og stretchy den er i magen.

Genseren er også superfin i en nydelig farge, og helt normal i størrelse. Puster godt på trening og jeg elsker å bruke den til avslapping også. Du finner den her. Begge deler er fra Kari Traa


X-life har 30 dagers åpent kjøp så om noe ikke skulle passe, er det bare å sende tilbake. Shop i vei! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg