klyp meg i armen og kjeft litt

Takk til alle som har fortalt meg at melk er avhengighetsskapende og alle som kjefta på meg fordi man “enkelt kan google seg til sånn info selv”. OKI DOKI. Men da vet jeg i alle fall hvorfor jeg er manisk opptatt

Jeg har sikkert fått 50 meldinger fra folk i dag som forteller om hvor mye de gråt av dagens episode. Altså, jeg strigråt av å se den og jeg kan begynne å gråte bare jeg tenker på den.. Jeg skal ikke røpe så mye mer, men du kan jo sjekke den ut på TV2 SUMO eller på livsstil i kveld klokken 22:00. Gleder meg til å høre hva dere synes! 

Og tenk, nå er det bare to uker igjen så er hele serien over. WOW.. Det har gått så fort! Fra å sitte i et lite møterom hos TV2 å se på en powerpoint presentasjon om meg selv (ja, det var slik det startet) til å nå være et av de mest sette programmene på sumo ever! Klyp meg i armen.

Og klyp meg i armen at jeg har han her som kjæreste. Om jeg får være med han til jeg dør er jeg verdens heldigste. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg