ikke helt som det burde være?

annonse


 

I dag tidlig var jeg hos min personlige trener igjen (Adrian, optimal trening) – jeg pleier å kjøre to til tre økter i uka med han. En del av opplegget er at vi veier meg og sjekker fettprosent en gang i måneden, og i dag var det på tide igjen. Jeg har gått opp i vekt siden forrige gang, noe som var målet. Meeeen, jeg har ikke gått opp nok utifra det vi begge ønsker. Jeg skylder å at vi ikke har hatt kjøkken og at det har vært vanskelig å lage mat, vanligvis følger jeg en plan med antall kalorier.. Nå er det tilbake på det sporet og satser på at jeg kommer i mål til neste gang vi sjekker. En ting som har vært fascinerende er at til tross for at jeg har gått opp et par kilo, føler jeg det motsatt. Kroppen min er mye strammere nå, så jeg har gått opp i rene muskler! Første gang i mitt liv, og en skikkelig “wow” opplevelse. Så stolt av meg selv 😃

Vi fant også ut at jeg er alt for støl til alderen å være, så jeg må begynne å tøye ut fast hjemme. Det synes jeg personlig er vondere enn selve treningen, haha.. Tenk så fint om jeg bare kunne gå i spagaten! Det får bli et mål lengre frem i tid, akkurat nå har jeg ikke sjans. 


 

Jakke HER / tights HER (53% rabatt) / sko HER 

På vei til trening var forresten første gang på lenge hvor jeg ikke holdte på å fryse ihjel. Det er kulderekord i Oslo om dagen og det merker man, for å si det mildt. Heldigvis har jeg en god jakke, og under her har jeg kun på meg singlet! Hele settet er fra Kari Traa, bortsett fra baggen som er Louis Vuitton. Jeg er så fornøyd med å ha en vindtett jakke som i tillegg er fin og feminin! Angående skoene er de så behagelige på foten, men dessverre hater jeg lissene. De er alt for lange.. Lurer på om jeg kan bytte de ut? Super-annoying å jogge og så trør jeg på dem hele tiden. Mulig jeg knyter de feil også.. Synd, for de er så behagelige ellers. 

Et supertilbud til dere.. ❤️ 

Nå til et supertilbud på tampen! Tightsen jeg har på meg på bildene under er på 40%. Den sitter perfekt og er ikke gjennomsiktig, den er utrolig myk og deilig! Jeg har den faktisk på meg i sengen akkurat nå når jeg skriver dette og slapper av etter dagens økt. Den er også fin både til styrkeløft og cardio. Høy i livet er den også! Pluss jeg elsker detaljene på rumpa.. Som vanlig, haha. Men hvem takker vel nei til litt fin form! 

Tightsen finner du HER. Som sagt på tilbud akkurat nå! Den er fra merket We are Fit, som jeg virkelig digger. Alt de har er så fint! 

Den passer veldig fint til sports-bhen som jeg også har vist dere tidligere, men nå har jeg den på igjen – er litt avhengig av den nå! Den finner du her.

Skoene jeg har på meg her er virkelig de perfekte treningsskoene. Jeg føler treningen fikk et lite løft da jeg begynte med disse, og knebøy som jeg slet med til vanlig ble plutselig enklere. Har hørt dette er de beste crossfit-skoene. Du finner de her


Alt er fra x-life som er min faste samarbeidspartner på trening. De har rykte på seg til å være de aller beste på kundeservice, noe jeg tror på. Virkelig en fantastisk gjeng! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg