ikke gjør dette offentlig please

I dag havnet jeg på et nytt lavmål i min egen eksistens.

Jeg dro på Mc Donalds da jeg ble tidlig ferdig med shoot. Alene. Det er forsåvidt greit, jeg har ikke noe imot å spise alene, og nå har de fått vegetarburger til og med! Vanligvis slår man seg ikke til ro på mc donalds, men jeg tenke jeg skulle slappe av litt. 

Så ja, ikke bare kjøpte jeg én av disse burgerne, jeg kjøpte to. Det syntes jeg var litt kleint da jeg satt der i min ensomhet, og på toppen av det hele ikke tok take away men hadde alt på et brett på display. Ikke bare var det to burgere, det var også to pommes frites, cola zero (som om det hjelper) og en iskrem. Når jeg først skeier ut, så gjør jeg det på ekte.

Virkelig på ekte.. 

Jeg satt meg ned, tok opp pcen, plugget i headsettet og så på… REAL HOUSEWIVES.

Altså der satt jeg og spiste, så på REAL HOUSEWIVES og KOOOOOSTE meg på Mæccærn alene. Tror jeg glemte hvor jeg var. Hvem faen tar seg så godt til rette på mc donalds, verdens minst koselige sted.  

Tydeligvis meg.

Hele situasjonen minner meg om de som har sex på brun og blid. Gjør det hjemme???? Og samme kan man si om real housewives.

Det var min tirsdag, det. Nå – hjem til Norge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg