paris på photoshoot!

annonse: photoshoot med greath lengts extensions & eco cult frisørsalong


Jeg har vært så heldig å bli flydd rett fra Roma til Paris av frisørsalongen jeg går til – og Dajana er her også! Vi har photoshoot på den fineste suiten, og dette ga meg motivasjon til å.. være rik? Haha, det høres så teit ut å si, men jeg møtte på den fineste gamle damen i lobbyen som var kledd i knæsj gult fra topp til tå, og så helt fantastisk ut. Hun må ha vært 80 år gammel men så freshere ut enn meg. Jeg tenkte bare “sånn vil jeg også være”, men det koster jo penger og et visst nivå av klasse (og det har jeg ikke – du kan ta jenta ut av nord-norge men ikke nord-norge ut av jenta). Well, man får ta motivasjonen sin der man får den, med tanke på at jeg satt å gråt på flyplassen tidligere i dag fordi jeg følte meg så fæl. Så å føle et lite stikk av glede og motivasjon trengte jeg, om så det kommer fra en fashionista som er pensjonist.

Jeg er her til i morgen kveld, og da har vi endelig nytt kjøkken! Det tok en uke over tiden.. Så klart. Det har vært et helvete i leiligheten de siste dagene så jeg er glad for å ha reist litt, men det jeg savner aller mest er å ha et normalt liv hvor man kan gå på kjøkkenet og spises en brødskive om man ønsker det. Gaahhh, jeg savner norvegia.

Vi snakkes litt senere! Jeg skal ta bilder frem til i kveld, så blir det roomservice. Kjolen er fra Fjong forresten 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg