Roma med barndomsvenninner

– reklame: annonselenke nelly –

Jeg er i Roma for første gang i mitt liv! 😀🇮🇹 Med meg har jeg Anne-Sofie og Amanda. Vi var en trio i tenårene og har holdt sammen siden da, selv om vi har bodd i ulike byer og gjort hvert vårt. Alt er det samme som det alltid har vært, og jeg kunne ikke beskrevet hvor takknemlig jeg er for det 💗Men, vi har aldri vært på ferie sammen! Det ble et par turer på Hovefestivalen, men thats it. Vi var mer opptatt av å drikke Absolut Vodka på hjemmefest enn å dra på tur sammen, om man får si det sånn. Jeg er så glad vi endelig fikk til å reise, selv om det regner.. Så klart, haha. Man burde ikke klage for man er i en magisk by, men man får ikke sett noe særlig når man må konsentrere seg om å ikke bli gjennomvåt. Vi tre har det uansett veldig morsomt sammen, og det er alt som teller! 

Tidligere i dag gikk vi til en park nærme hotellet, Villa Borghese! Planen var å ta inn arkitekturen og så gå inn i museumet, men vi kom oss aldri så langt før vi var våte og måtte hjem – men tror vi gikk rundt i nærmere en halvtime. Det var nydelig utsikt på toppen, og det klarte vi å nyte uansett. Om dere ser bildene under kan man se regndråpene til og med ☔

Jakken jeg har på meg finner du HER

Fineste og snilleste jentene! Amanda til venstre og Anne-Sofie til høyre. 

For en nyyyyydelig by! Jeg trodde Paris var magisk, men denne er en real konkurrent. 

Vi spiste frokost på Ginger Sapori E Salute – et sted med masse veganske alternativer, som i tillegg fremmer at de er en palmeolje-fri resturant! Det har jeg aldri sett før, men ble så glad. Kanskje vi går mot det i Norge også etterhvert? Å spise på bra steder er seriøst min lidenskap når jeg er i utlandet. Jeg bruker flere timer på å gjøre research, så dere kan stole på at tipsene jeg kommer med er av ypperste kvalitet. Og til en fin pris! Selv om jeg tjener bra har jeg venner og kjæreste som studerer, da er det viktig å tilpasse litt. Ja, jeg er altså en reiseleder i hjertet mitt, hehe. 


 


 

Denne frøkna har blitt forlovet nylig, og det er altså derfor vi er her 💍 Forlovelsesgave fra meg og Anne-Sofie til henne. Gleder meg så mye til hun skal gå ned kirkegulvet (eller hva det nå blir, haha). Jeg blir rørt av å tenke på det 

Nå skal vi ordne oss, og så dra ut for å spise, se den kjente fontenen og Colloseum. Gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg