en dag som var litt bedre

REKLAME· ANNONSELENKE - NELLY

Nei, jeg gikk ikke i sjokk etter knivstikkingen på bussen selv om det kan virke sånn, bloggen har jo stått tom. Kort forklart, akkurat nå føler jeg meg: kvisete, oppblåst og ekkel. Kort fortalt. Jeg kunne ha ramset opp flere sider med negative følelser, jeg har fått alle sykdommer man kan få om hverandre og på toppen av det hele har vi to menn som jobber på kjøkkenet vårt så jeg er isolert på soverommet, må løpe forbi de to fremmede hver gang jeg skal kaste opp og våkner om morgenen av en drill i veggen. Om dere tror jeg har vært en solstråle å omgås med de siste dagene så tror dere feil. Men la oss være ærlig, ingen trodde vel det. 

Noen bilder fra en dag som var litt bedre. Mye bedre.


Genser fra Samsøe Samsøe / jakke HER – den er på 30%! 

Jeg har ikke et voldsomt sosialt liv å skryte av om dagen, kjæresten er liksom min bestevenn, samboer, kjæreste, uvenn, fiende, kompis, bror – alt ettersom, han får bare fylle alle rollene om dagen. Så til dere som klager over at jeg snakker mye om kjæresten min kan ta rennafart å løpe inn i helvete, jeg er for ekkel til å møte noen andre akkurat nå og jeg synes til og med synd på han som må stå ut med meg alene. For, vi er ikke bare meg som ligger isolert på soverommet. Det er han også. Når han ikke er på skolen passer han på meg, selv om jeg presiserer “nei, det er bare å dra ut” men han er en såkalt fin fyr som passer på når jeg er syk – med alt det innebærer. Altså å sitte innestengt på et soverom som lukter maling å vente på at jeg skal ta meg sammen. Romantikk? Hm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg