rumor has it

I det siste har jeg vært både trist, sint og frustrert over en del rykter som har florert om meg. Jeg er ikke en person som blir “krenket” og jeg mener man skal kunne spøke og spekulere i det aller meste, men når det blir snakk om et tema som er veldig sårt for meg.. Ikke så morsomt. Jeg har ikke “hintet” til noe, det er konklusjoner folk har dratt selv. 

Jeg er virkelig ikke “svak” og er flink til å dra meg selv opp fra slike daler av negativitet, jeg har ikke luksusen til å velte meg i tull som ikke betyr noe. Livet har for høyt tempo, og jeg har ekte problemer. Men akkurat dette er et ekte problem for meg. Da gjør jeg heller dette: aksepterer at situasjonen suger og at livet som offentlig personlig er en dans på nevroser, så jeg har mest ligget inne og spist godteri og gjort det 1000 ganger verre for meg selv, haha. Jeg drar til Italia på torsdag så fint å bruke litt tid sammen også. Har begynt å se Solsidan fra star igjen, det ligger på TV2 sumo og er en helt fantastisk serie! 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg