vi skal rive alt!

Jeg var i møte med agenten min hos United Influencers forrige uke, og ble spurt om hva som interesserer meg om dagen. “Interiør” svarte jeg. Han sa “etter å ha hatt en evaluering av dine sosiale medier er det litt mye kropp til å være interessert i interiør..” Han tenkte mest på hva som kan selges inn til annonsører og der er virkelig interiør noe jeg vil fokusere på, så han har rett i det han sier hehe. Mer interiør til folket! Og mer av generelle tips på ting og tang som jeg har, det er jo en del av dem. 

Med det i tankene, i morgen begynner oppussingen av kjøkkenet! Det har jo bare tatt… cirka hundre år siden jeg først nevnte det på bloggen, og det har klødd i kroppen fordi jeg har vært så utålmodig. Men når man skal ha det helt skreddersydd tar det tid, deler har måtte bestilles fra alle verdens hjørner og NÅ er alt på plass i Oslo. IKEA-kjøkkenet som er på plass nå blir revet i løpet av morgendagen, så kommer det nye på tirsdag og onsdag. Vi har derfor ryddet ut alt av skap i kveld, kjøleskap tar vi i morgen tidlig. 

Dette er tegningen av hvordan kjøkkenet kommer til å bli. Det er ikke grått, men sort i virkeligheten slik jeg har forstått det. Ellers er detaljene gull. Veldig hånd i hånd med resten av leiligheten, spesiallaget for meg og “glam”. Jeg har valgt ut verdens fineste ovn fra SMEG, og et dødskult kjøleskap! 

Jeg gleder meg masse til å endelig ha det gjort! Kanskje jeg til og med begynner å lage mat? 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg