det føles rett

Jeg kom akkurat hjem etter å ha besøkt Lotte, venninnen min som har fått barn. På forhånd hadde jeg tenkt det sikkert kom til å bli litt rart, men når vi ført satt der var det ingenting som virket mer naturlig enn at hun er mamma. Det er helt rett. Jeg elsket å ha den lille på fanget, kysse han på nesa og beundre han. Barn er så rare, ser litt ut som gamle menn i en helt mini-versjon. And I love it!

På snakk om kjærlighet.. I kveldens episode av Sophie Elises Verden får dere endelig møte kjæresten min. Og lillesøsteren min! Pluss sminkekurs med meg og Dajana hvor ting endte i kaos. Episoden er allerede tilgjengelig på sumo, men så kan man også skru på skjermen klokken 22:00 i kveld! Gleder meg til dere får se. 💕  Alle fortjener en Kasper i livet sitt! Bare ikke min, han er opptatt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg