noe av det ekleste som finnes

I dag hentet jeg min nye veske. Jeg liker den så godt, og har gledet meg lenge til å kjøpe den (om man kjøper brukt kan det ta en stund før det man har sett etter dukker opp. Når jeg endelig fikk den måtte jeg innom butikken og dobbeltsjekke at den var ekte, and it was!) Nå står den fint utstilt i stuen og jeg gleder meg til å ta den i bruk allerede i morgen. Jeg kjøpte medium størrelse som akkurat får plass til kamera, pengebok og mobil – så da har jeg alt jeg trenger for en dag på farten. Jeg tenker på å selge den andre vesken min fra samme merke til en vintage butikk, og kan eventuelt si ifra til dere når det er gjort om noen vil slå hendene sine i den. 

Jeg kvier meg nesten litt fra å legge ut disse bildene. Enkelte lesere har sagt de ønsker flere bilder av innkjøp så jeg vil møte det behovet, og jeg er stolt av meg selv som har klart å spare opp pengene, men samtidig.. Noe av det kvalmeste jeg vet om er mennesker som skryter over hvor mye penger ditt og datt koster. Det er ingen hemmelighet at en veske kan koste et par tusen, det vet vi alle. Men enkelte overskrifter som visse bloggere ofte tyr til for ekstra oppmerksomhet, “min nye veske til 25 000 kr!” synes jeg er kvalmt. Denne vesken koster forresten langt fra 25 000 kr, jeg bare sa et tilfeldig beløp. Når jeg vil ha en slik veske setter jeg av penger hver måned fra min private konto slik at jeg etterhvert får råd, og da må jeg ofre andre ting. Med glede! Og shit så mye penger man sparer på å ikke drikke flere ganger i uken som jeg gjorde før, bare der har jeg hentet inn en god del. 

Nå skal jeg legge meg, tenkte jeg. Ha en fin kveld alle sammen ❤️ Btw! Kom gjerne med tips til innlegg på facebooksiden min eller instagram-innboks. Jeg skal lage noen ønskeinnlegg fremover. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg