mandagsliste

– Jeg fant denne listen på kenzas.se – 

Hva spiste du til frokost i dag?
Cottage Cheese med kanel på toppen, og en kopp kaffe ved siden av. Jeg begynner å lure på om cottage cheese gjør at jeg får kviser..? Meieriprodukter er ikke bra for huden vet jeg, men så drikker jeg aldri melk lengre og har ikke følt ordentlig på det før nå. Huden min er grei nok, men jeg har fått et par urenheter på kinnet som blir verre jo mer cottage cheese jeg spiser (virker det som). Faen om jeg må slutte med Cotttage Cheese, det er LIVET. 

Hvordan ser du ut i dag?
Tidligere da jeg var ute for å gjøre noen ærender så jeg slik ut:

Men nå som jeg er hjemme ser jeg slik ut..

Her kan man se kvisene på kinnet til tross for filter, gitt. Og slik ser jeg ut hver kveld. Hadde sverget å ikke bli en sånn en som slutter å pynte seg foran kjæresten allerede etter et par uker som samboere men nå har det altså blitt sånn.

Planer for kvelden?
Hodet mitt er litt over alt om dagen, jeg klarer ikke å konsentrere meg i det hele tatt. Kanskje fordi jeg har “for mye” på gang og vet ikke helt hvor jeg skal starte. Så, jeg blir sittende i sofaen til jeg har en cirka oversikt. Og om jeg får til det, unner jeg meg kanskje en episode av real housewives. Eller fuck it, det kommer jeg til å se på uansett. Jeg ser det via Hayu som mange har spurt om! 

Hva hører du på denne uken? 
Repeat av en “gammel” slager som jeg har falt for igjen. Elsker den og ser for meg den råeste musikkvideoen i hodet. 

Hva ser du frem til denne uken?
Å få kose med Lotte sin lille gutt (som jeg møter første gang på torsdag!), å møte familien min igjen, å trene igjen på onsdag (som virkelig er på tide) og de helt vanlige kveldene hjemme sammen med kjæresten min. Og så gleder jeg meg til episode 5 av Sophie Elises Verden på torsdag, da får dere endelig “møte” kjæresten min! Det blir spennende for meg å se også, har aldri sett han på skjermen før. 

.. Bortsett fra denne skjermen hver dag

Hva skal du spise denne uken?
Forhåpentligvis sunt og variert, for jeg har sklidd litt ut på kostholdsplanen i det siste. Jeg spiser ikke godteri men det har blitt litt brød her og der, sjokoladepålegg (ok, det kan man vel helt ærlig kalle godteri – og nå som jeg bare nevnte sjokoladepålegg fikk jeg lyst på igjen) og jeg har spist cottage cheese som om det ikke fantes en morgendag. De første ukene var jeg sååå flink, men det er vel slik det pleier å være? Likevel tar jeg det ikke så tungt at jeg nå er et par steg tilbake igjen, for det er en enorm forbedring fra tidligere.

Hva vil du gjøre denne uken?
Forhåpentligvis får jeg tid til en venninnekveld, men når jeg ser over timeplanen min virker det ikke sånn.. Eller jo – man kan alltids presse det inn men da er det jo ikke noe poeng, man skal sosialisere med overskudd. Men, når jeg drar til Harstad i et døgn får jeg møtt et par. Stine Mari, vil du hente meg på flyplassen? 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg