det beste med å drive eget

 – reklame: annonselenke nelly –

I dag har vi vært på to visninger, det var virkelig inspirerende og jeg fikk en haug av energi og motivasjon for fremtiden – som jeg har manglet i det siste. Jeg har bodd på samme sted i fire år og selv om det har gått fremover i karrieren har ting rundt stått litt stille, det kan være fordi jeg er oppvokst med begrenset økonomi og er veldig forsiktig med penger. Vi får se hva det blir og hvordan budrunden ender i morgen, jeg gir dere en oppdatering på hvordan det går. 

 Etterhvert endte vi opp på The Juicery, jeg møtte noen venninner for lunsj og så dro jeg hjem og jobbet. Det er det jeg elsker med å drive eget. Når jeg får inspirasjon, for eksempel en tekst til boken, så er det bare å sette seg ned uansett hvor man er – hjemme, på bussen, på fly, på en benk (sett at været tillater det). Anywhere! Jeg leste et veldig klokt sitat i Erling Kagges bok om stillhet.. “Det vanskelige er ikke å skrive en bok. Det er å sette seg ned, og faktisk begynne”. Kanskje ikke helt 100% korrekt sitert siden jeg ikke har boken ved siden av meg, men dere forstår poenget. Det flyter så bra om jeg bare kommer meg i gang og konsentrer meg, men det er en lang dørstokkmil dit. 

Genseren er fra Vila, beltet finner du her. Det er på 30% rabatt nå og koster bare litt over hundrelappen. Det kan gjøre så mye for et enkelt plagg, som denne genseren her! 

I morgen venter en dag full av møter og jeg ønsker å komme forberedt, så de siste timene av kvelden skal jeg organisere litt notater og puste ut. Alt jeg har klart i hodet mitt er ikke like selvklart for alle andre, og for å kunne forklare mine mål og visjoner må jeg være tydelig. Har forstått etterhvert at ikke alle forstår meg når jeg snakker fort, nord-norsk, engasjert og full av følelser. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg