jeg lover

reklame: annonselenke nelly

Ja, sånn har det blitt. Ligger på sofaen og drikker sjokomelk rett fra pakken (fikk forresten melding fra den personlige treneren min som ønsket meg god helg etter at jeg la ut bilde av masse donuts, haha. Nei, jeg spiste de ikke jeg lover) – og nå skal jeg ha maraton av real housewives før jeg legger meg. Kjæresten er på middag hos en felles venn, jeg var også invitert men valgte å bli hjemme slik at jeg har overskudd til flere visninger på rad i morgen. Og familiemiddag på kvelden hos tante og onkel.

Jeg fikk forresten en trist melding fra mamma tidligere i dag. Oldemor kan jeg ikke huske noe særlig, men søsteren hennes har vært en del av barndommen min og jeg husker henne veldig godt – hun gikk bort i går, det var veldig trist å høre. Hun fikk bli 96 år, og om jeg får bli så gammel kommer jeg til å anse meg selv veldig heldig. Akkurat nå er jeg takknemlig for at hun fikk bli så gammel, og for all familien jeg har igjen 💓 

Etter å ha blitt inspirert av real housewives gikk jeg igjennom skapet mitt for å se om jeg har noen kjoler som ligner på deres. Kall meg teit, men det gjør så mye for humøret mitt. Denne kjolen har jeg hatt i.. to år? Men den var enda tilgjengelig, og du finner den her. Jeg har aldri fått brukt den, for hvilken anledning passer egentlig? Kanskje når venninnen min Amanda gifter seg i 2019? Åh, jeg gleder meg sånn til det forresten. At to stykk som jeg har kjent halve livet, og som jeg har vært så tett innpå forholdet til nå skal binde seg på den måten.  

Nå blir det real housewives! Er på sesong 4. Spennende å se nå, spesielt siden Lisa er med i Skal vi danse.. Gjett hvorfor jeg synes det er spennende? 😊 😊 

2 kommentarer
    1. Synes du er en utrolig bra jente..synes det er så utrolig mange idioter som slenger dritt om deg.mvh Tian Øyvind Riseng. Stå på!! Hilsen en halvgammel og litt sliten dørvakt😂👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg