overraskelse til verdens beste!

Jeg er den type menneske som begynner å hinte til folk om hva jeg har kjøpt den i bursdagsgave.. Med andre ord, jeg er elendig til å holde på hemmeligheter, men for en gangs skyld har jeg ikke ødelagt! 

I fjor forlovet en av mine nærmeste venninner, Amanda seg. Hun bor for tiden i Spania og det har vært null sjanse til å feire henne ordentlig, så jeg og Anne-Sofie bestemte oss for å overraske henne med en jentetur til.. ROMA! Vi har holdt dette for oss selv i fire måneder og i går ringte vi henne endelig på facetime for å fortelle den gode nyheten. Vi drar om to uker, og jeg gleder meg masse💕

Åh, fine jenter og den fine forlovelsesringen! 

Jeg har aldri vært i Italia, og gleder meg til å krysse enda et land av listen min. Jeg har også googlet masse resturanter jeg vil spise på, ferie for meg er å spise på bra steder. Turist-greier er ikke så viktig for meg, men Anne-Sofie er en nerd på historie og kan vise oss alt som er verdt å se.

Bildene er tatt av Joakim sist han var i Roma. Man får jo ikke lov å ta bilder fra pinterest lengre, haha.. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg