å krangle med en bestevenn

Er man egentlig bestevenner om man ikke kan krangle? Selv om krangling gjør vondt for de aller fleste av oss. Jeg er en person som får vondt i magen og gjerne kan være trist i flere uker etterpå om jeg har en uenighet med noen jeg bryr meg om, selv om jeg har vanskelig for å vise det. To mennesker kan aldri være helt like, og det vil komme til et punkt hvor man ikke forstår hverandre helt 100%. Jeg og Joakim har virkelig vært “perlevenner” i alle de år og ikke hatt en eneste uenighet, i alle fall ikke på overflaten eller noe jeg har tenkt over, men så klart måtte det komme for en dag – og tilfeldigvis på kamera, noe som gjorde situasjonen ekstra vanskelig. Jeg vil ikke si så mye mer, annet enn at man virkelig får se han si ifra til meg, og at det går sterkt inn på oss begge. En veldig bra episode som vi har fått mye skryt av innad i TV2, noe som er så rart fordi… det er jo bare virkelig, haha. Slike ting kan man ikke fake.

Ellers byr episoden på litt inside gossip, behind the scenes og mye annet gøy!! ❤️ Sjekk den ut nå på SUMO, eller på tv2 livsstil klokken 22:00. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg