en spennende tid

Jeg kom akkurat hjem etter å ha vært hos den fine familien Kleven for litt suppe, vegetar”kylling” og godteri i sengen. Mammaen til J hadde vært så søt og laget spesielt til meg siden de vanligvis spiser kjøtt, hun hadde funnet frem helt nye ting i frysedisken og jeg ble så glad for den ekstra innsatsen. Jeg er ikke en veldig streng pescetarianer, jeg kan godt plukke ut kjøttet når de andre spiser en kjøtt-middag liksom, men blir genuint takknemlig når jeg kommer på besøk til folk som har gått den “ekstra milen” for å gjøre besøket trivelig.

 Vi ble sittende å snakke om gamle minner og hva barndom betyr for oss, for min del var det blant annet å samle på Britney Spears-klistremerker, lese Harry Potter, pokemon-kort, og witch! Og så pleide jeg å printe ut bilder av Lindsay Lohan fra google, som jeg kun fikk i sort-hvitt og så hang opp på veggen.. Herregud så masse gode minner! Jeg vet ingenting om å være barn i dag, men jeg er så takknemlig for å ha vokst opp uten avansert teknologi. Men samtidig tror jeg planeten vår går mot en kollektiv “oppvåkning” og at flere og flere begynner å innse at vi er ett, vi er alle det samme – og undervisningen for fremtidens barn kommer nok til å se veldig annerledes ut, mer åpenhet og forståelse, kanskje psykisk helse og meditasjon i skolen? Hvem vet. Og det er en utrolig fin og spennende tid å vokse opp på. Gleder meg til å oppdra barn i fremtiden og ta del av deres reise inn i den store, skumle og interessante verden.

 

 

 

Åh, han har denne plakaten på rommet. TV2, hvor er min??? PS, ny episode er ute nå, du ser den HER eller på tv2 livsstil klokken 22. Der krangler jeg og Joakim.. Spennende! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg