GRATIS SUMO TIL ALLE MINE FØLGERE – FRA OG MED I DAG!

Dette er IKKE reklame, jeg får ikke en krone for dette innlegget og betaler for min egen sumo – jeg har måttet mase hver eneste dag på TV2 om å få gi mine lesere gratis sumo, det fikk jeg ikke, men jeg ga ikke opp og ble hun irriterende som tok kontakt på alle sosiale medier – og NÅ får endelig ALLE mine følgere gratis tv2 sumo i 14 dager! 🌸 🌸  Det gjør du ved å trykke HER – det må du forresten gjøre innen de neste 24 timene, det er kun så lenge linken gjelder. Du oppretter altså en vanlig bruker, men om du ikke ønsker å fortsette etter 14 dager avslutter du bare medlemskapet ditt. Det er derfor du må registrere bankkortet ditt, men ingenting blir trukket derfra før etter to uker. Så sett en alarm på mobilen om ikke ønsker å betale fra der! Sumo gir aldri ut noe gratis, så vidt jeg vet, så dette er en helt unik mulighet. 

Jeg håper jo så klart dere som ikke har mulighet bruker dette til å se de tre første episodene av Sophie Elises Verden + bonusklipp som kun ligger på sumo – og de to neste episode får dere jo også med dere! Det finnes også masse annet å se, jeg elsker Real Housewives. <3 

Du får gratis sumo ved å trykke her! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg