når likes gir angst og angsten gir mer angst

(reklame: annonselenke nelly)

Noe av det hyggeligste jeg vet hver torsdag er å snakke med dere på innboks samtidig som episoden ruller på skjermen. Jeg anser det som en like viktig, om ikke viktigere del av min jobb enn å kommunisere med annonsører. Jeg tar jobben min seriøst, men jeg får jo mer ut av å snakke med dere. Uansett veldig leit å høre at så mange har slettet et bilde på instagram fordi det fikk for “få” likes (jeg har en meningsmåling der nå), jeg personlig pleide aldri å tenke over det før noen påpekte “oj, der fikk du kun 6000 likes, men på andre bilder får du noen ganger 10 000?”. Ja, teit jeg vet. Men så ble det plutselig et oppheng.. Jeg tenker enda litt på det, om jeg skal være ærlig. Er ikke mennesker teite? 

Serie og dessert – som er cottage cheese med kanel, haha.. Det er så digg!

Episoden går i reprise både fredag, lørdag og søndag – men gjett hva? I morgen deler jeg ut 14 dager GRATIS sumo til ALLE leserne mine! Bare å følge med på bloggen. Det er jo så bra! Tror aldri sumo har gjort noe sånt for noen før. Det var en fin opptur på en dag som ellers var litt tung, det har bare vært så mye.. Jeg dro innom forskningsparken for å sjekke ut et par nye bedrifter (mulige investeringer), jeg var i radiointervju, jeg var hos cappelen, jeg var hos politiet IGJEN.. well. Nå fikk jeg fine samtaler med dere på kvelden og nyheten om gratis sumo.

Genseren min er på 50% rabatt, og du finner den nå til bare 150 kr HER. Jeg elsker den! Så myk og fin. 

Nå skal jeg og kjæresten min øyemeditere. Høres det rart ut? Det er det faktisk også, haha. Man begynner å hallusinere og greier.. Jeg kan gjerne fortelle mer om det i et eget innlegg, om det skulle være ønskelig! Et fint rituale vi har nå og da, for å komme nærmere hverandre men også nærmere seg selv. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg