jeg ønsker meg..

Nå som vi begynner å bli eldre er det så enkelt å skli fra venner, rett og slett fordi man har for mye å gjøre på hver vår kant. Nå som jeg og Charlotte har begynt å gjøre pole dancing fast en gang i uken sammen har jeg blitt så mye gladere og fått mer energi, både på grunn av selve treningen fordi jeg blir flinkere, men også fordi det er så godt å ha en fast avtale med en venninne hver uke.. At vi er på en felles “reise” sammen 💫  Jeg ønsker meg flere slike faste aktiviteter med venner i hverdagen! Det har vært tungt å føle at jeg sklir ifra så mange, og jeg prøver å tenke “vi begynner å bli voksne og sånn er det”, men en del av meg har vanskelig for å akseptere det. Selv om jeg liker mitt eget selskap og fokuserer hardt på business er det viktig å holde kontakt med de som er der for hjertet ditt, og ikke det du har.

Instruktør Ronja og meg! Hun er skikkelig flink, så om du tester ut Sometimes sitt studio anbefaler jeg henne som privat instruktør. Veldig tålmodig! 


 

Nå skal jeg høre på Oprah sin podcast, spise litt og sove. Herregud hun er en kul dame! Elsker henne litt jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg