my barbie self!

– annonse – 


 

Jeg har endelig fått på langt hår igjen. For å være ærlig, jeg har ikke angret en eneste gang på at jeg begynte med keratin extensions. Det ser så fint og naturlig ut, i tillegg kan jeg sette opp håret uten at festene synes.. Jeg føler meg som den barbien jeg er ment å være 😉  Jeg ordner håret på Eco Cult, både farge, styling og extensions gjør jeg der hver gang. Håret kan du bruke igjen og igjen – og vi har bestemt oss for at jeg skal donere bort mitt hår til typ kreftforeningen når jeg bytter hårfarge igjen (for det vet vi jo kommer til å skje, hehe).

Eco Cult ligger på Frogner og driver med mye mer enn bare hår – og alt er økologisk, forresten. Sjekk hjemmesiden deres her! 💋 Håret jeg bruker er Great Lenghts Extensions og det finnes i mange salonger i Norge, du finner oversikt her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg