jeg kan ikke huske sist


 


 


 


 

Før vi sovnet i går bestemte vi oss: ingen alarm på i dag, vi skulle bare sove ut så lenge vi klarte. Jeg kan ikke huske sist gang jeg tok meg den friheten, og det er nesten flaut å innrømme at jeg ikke slo opp øynene før klokken hadde bikket 14. Sto opp, spiste en sunnere versjon av pannekaker – jeg hadde litt noia fordi jeg drakk alkohol i går, det er på ingen måte en del av kostholdsplanen. I tillegg kastet jeg i meg pizza og litt diverse annet utover kvelden. Men så lenge man jevnt over tar vare på seg selv skal det gå fint.

Istedenfor å høre på musikk i morges (det er alltid radiokanalen Vinyl det går i) så spilte vi podcast samtidig som vi ryddet og ordnet. Det ble Oprah sin egen podcast, som jeg anbefaler. Da vi pusset tennene senere snakket vi om hva vi hadde lært av den – og det var ikke rent lite heller, mer enn vi lærer av å stirre inn i en skjerm i alle fall.

Nå er vi på en mexicansk resturant og drikker juice.. Haha. Godt å komme ut av døren litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg