man åpner øynene


 

Nå drar jeg i bursdag til en venninne som heter Helene! Vi likte ikke hverandre på videregående men nå er situasjonen helt annerledes, det er merkelig hvordan livet snur og man åpner øynene og innser likhetene i hverandre, det har jeg opplevd med så mange de siste årene – jeg sier ikke at jeg er perfekt, for OM jeg har hatt fordommer mot folk som egentlig er kjempekule? YES! Jeg er skikkelig glad vi har fått kontakt nå som vi begge bor i hovedstaden, og jobber litt i samme bransje! Jeg tar med meg kamera, men får se hvor mye jeg får brukt det – det er ikke alltid like gøy å “mase” på folk når vi fester, hehe. 


 

Jeg har på meg topp og shorts fra Saboskirt. 

Jeg har mange baller i luften om dagen. Ikke bare er det serien, jeg jobber med flere låter og jeg skriver bok, MEN jeg er også helt i startfasen av å skape et produkt jeg vet det finnes behov for. Det er noe jeg har lett og lett etter i alle de år men aldri blitt fornøyd med, og så kom jeg plutselig på hvordan man kunne lage det selv. Det høres kanskje rart ut, men jeg våknet bokstavelig talt opp med en visjon i hodet og siden den dagen har jeg ikke tenkt på mye annet. Vel, å starte helt fra scratch med å utvikle et produkt er ikke bare-bare, men heldigvis har jeg flinke folk rundt meg. Det krever masse, MEN – I will get there. Det skal uansett bli godt med en kveld uten noe business-motivert, som nå. 

Ønsker alle en god lørdag uansett hva du finner på ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg