en kveld ute og stolt venninne

YESTERDAY 

I går var første kvelden jeg dro ut i Oslo siden.. Ja, jeg kan nesten ikke huske hvor lenge en gang. Jeg er veldig glad i å ta meg en fest sånn egentlig, men det går ikke helt i hånd med en sunn livsstil (har aldri alkohol hjemme lengre, før kunne det bli litt vin til maten for eksempel ). Derimot er jeg ikke en av de som “roer meg ned” fordi jeg har fått kjæreste og samboer, festing har aldri handlet om å treffe gutter for min del liksom. UANSETT! Vi startet på CHAIR som er “stambaren” vår, så om du trenger tips til en hyggelig cocktail-bar med fin musikk og fint lokale, ta turen dit! Ligger veldig sentralt til på Grünerløkka også. Et tips er å dra dit på søndager, da koster en flaske Cava rundt 80 kr. 

Meg og min! Han er i 99,99% av tilfellene akkurat så glad som det ser ut her, haha. 


 

Etterhvert møtte vi Marte litt spontant, og gikk oppover Grunerløkka til en bar som tilfeldigvis hadde karaoke akkurat den kvelden. Jeg var så nærme på å synge, men heldigvis tok fornuften overhånd. Det er en av de negative tingene ved å være kjent, jeg kan ikke gjøre slike ting uten at det blir filmet f.eks – og man vil jo gjerne slippe å bli konfrontert med sine egne brisne karaoke-kunster dagen derpå. Det var hyggelig å høre på andre da, en fin og litt harry avslutning på kvelden. 


 

Haha, det ser ut som de er kjærester.. 💋 


– TODAY – 

I dag morges kom jeg meg opp og ble med Fetisha på en photoshoot. Altså, den jenta der.. Jeg er så imponert over hvordan hun eier alle sidene av personligheten sin så totalt. Hun burde bli modell! Looken hennes er så unik og nydelig, og hun kicket ass på photoshoot i dag. Jeg elsket å se henne skinne. Min lille stjerne! 👄 

Nå må jeg ordne meg fordi jeg skal i bursdag til en venninne som alltid er så FASHION. Jeg er jo… ikke det, haha. Så klesskapet må vendes fra bunnen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg