vacation mode!

I Mars skal jeg og kjæresten min ta oss en liten spania-ferie! ❤ Det gjør at livet føles litt ekstra bra akkurat nå må jeg innrømme. Og før den tid skal jeg både til Costa Rica og Roma.. AH. Men kjærestetur er det alltid noe spesielt ved! Vi skal først til Malaga å være et par dager der, en god venninne har flyttet dit for ikke så lenge siden så jeg vil gjerne hilse på. Og så tar vi cruise i to dager til Barcelona hvor vi blir i to døgn 😍 Ingen av oss har vært i Malaga noen gang, så det blir ekstra spennende! Men vi har booket et kjempefint hotell (som kun er for voksne, takk Gud). 

Om dere har noen tips til Malaga får dere gjerne sende meg melding på facebook – Barcelona har jeg god oversikt. 

Bildet er fra en ferie i Tunisia for et par år siden. 

 Vi hadde også sinnsykt uflaks da vi var i New York og på cruise (to dager med sol), men sånn blir det når man reiser i regnsesong. Håper på bedre tider nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg