det som gjør vårt forhold unikt

Først vil jeg takke dere for alle fine tilbakmeldinger om Sophie Elises Verden. Jeg forstår at noen kanskje tenker jeg virker litt…deprimert, haha. Men det var jo det jeg var på vei til å bli, og da vi filmet tenkte jeg “nå kan jeg late som, eller så kan jeg vise sannheten”. Vi har vist noe ekte, og at jeg krangler med mine beste venner på kamera og i tillegg blir baksnakket av dem er jo bare slik livet er. Glad vi viser det, og ikke en polert utgave av alt! 

Til noe annet fint. I går kom verdens nydeligste leser, Ellie, fra Sverige for å få boken min signert og ta et bilde før hun satte kursen mot Miami. Hun kontaktet meg på innboks og så avtalte vi å møtes et par dager etter. Hun takket meg så mye for at jeg tok meg tiden, men shit – det skulle da bare mangle. Dere skal vite at jeg bruker MASSE tid hver eneste dag på å svare lesere i innboks, men jeg har ikke noe behov for å vise det til hele verden. Jeg ser mange bloggere, instagrammere osv legger ut printscreens av meldinger de får fra følgere, kanskje for å skryte..? Ikke vet jeg, det holder vel at man svarer og faktisk blir litt kjent med hverandre. Vit at dere har en venn i meg, og at jeg setter av tid både morgen og kveld til å svare. Hver eneste dag. 

Takk for at du møtte meg vennen, og for at du kom så langt. 

Jeg vet at mange som leser denne bloggen og “ser opp til meg” nødvendigvis ikke alltid er enige i alt jeg sier – så klart ikke! For vi er alle ulike, og man kan se opp til enkelte kvaliteter ved et menneske uten å tilbe dem eller følge dem slavisk.  Men jeg tror det som gjør vårt forhold så unikt, det jeg har med dere, fordi vi går til steder som er sårbare og mørke sammen og står i sannhet sammen. Selv om den ikke alltid er like politisk korrekt. 💋 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg