en kveld som endte i kaos

I går var en hektisk, morsom, trist, rar og faktisk litt skummel dag. Joakim har jobbet med et hemmelig prosjekt en stund (faktisk har han snakket om det helt siden vi møttes for et par år siden) og nå som han endelig realiserer planene sine er det klart vi stiller opp. Så, vi møttes i et mørkt lokale og holdte på i et par timer med filming, styling, gråting og så endte hele kvelden opp med å bli ganske dramatisk for min del i alle fall. Om det ikke hadde vært for at vi også filmet Sophie Elises Verden (vi er nemlig ikke ferdig der enda) så hadde jeg delt alt som skjedde med dere nå, men litt får man vel spare til det sendes på skjermen. Vi har forresten siste opptaksdag på fredag, det kommer til å bli veldig rart. Nå har jeg filmet så mye og ofte – jeg kommer til å savne de som jobber bak kamera veldig. Kanskje det blir en sesong 2, men det kommer an på så mye. Vel, litt tidlig å snakke om det nå kanskje – dere har jo bare sett en episode, men neste kommer i morgen! 🙂 

Før vi dro ut fikk jeg og Fetisha velge oss klær hos Dajana som hun skulle gi bort. Paradis! Hun har så mye fine merkeklær og jeg mener hun er syk i hodet sitt som skal gi så masse fra seg. Men flaks for oss!

Fetisha så fantastisk ut, som vanlig. Nå har hun jo blitt klin gæren og bleka brynene sine blond, haha. Hun er litt som meg, frem og tilbake i stilen.

Haha, jeg har ledd så mye av dette bildet. Dajana ser ut som min stolte Tittentei-Pimp. Og jeg ser ut som.. jeg blir pimpet ut, enkelt og greit. 

Nå skal jeg sette meg ned å svare på litt ofte stilte spørsmål som kommer fra dere! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg