pole fitnes i Oslo

Det var helt fantastisk å endelig begynne med pole fitnes igjen! Jeg og Charlotte gikk på det sammen i 2015 (og ingen av oss kan tro at det faktisk er så lenge siden!), men dette er helt klart den morsomste treningsformen jeg vet om. Jeg føler meg så sterk, kvinnelig og sensuell  når jeg får det til, og veldig lite sexy i starten for da er man som en forvokst baby-ape som slenger seg rundt uten mål og mening.. haha. Vi har begynt å ta private timer hver mandag og skal fortsette med det i fem uker, så får vi se om vi går over til gruppetimer eller fortsetter med egen instruktør. Vi trener på Sometimes Pole Studio som jeg anbefaler skikkelig – og generelt anbefaler jeg denne treningsformen. I gruppetimene har jeg møtt både jenter og gutter i alle slags former og fasonger, men en ting er sikkert: det er ikke noe hottere enn de som virkelig EIER den stanga. 

Åh, som jeg elsker å danse. Skulle ønske jeg hadde noen å danse med fast, sånn utenom også.. Anyone? Haha. Jeg innbiller meg liksom at jeg er “naturlig” god på å danse, at jeg har det liggende i meg siden jeg drev så mye med det. Funfact: da jeg var 12 år gikk jeg på audition for å bli med i et dansecrew og jeg.. BLE VALGT! Den største dagen i mitt liv på den tiden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg