hvorfor er det dumt å ta vare på seg selv?

Jeg føler skikkelig at “new life, who this” fordi jeg seriøst aldri har gått ordentlig inn for å ta vare på kroppen min før nå. Og det er jo på grensen til idioti at det har blitt en u-ting i bloggverden å spise sunt og trene, man får ikke lov å fremme en bra livsstil og det er bedre om man spiser dårlig og snakker om det heller – altså, da jeg begynte å komme meg ut av depresjonen tenkte jeg at jeg skulle gjøre alt for å bli bra igjen, og en del av det innebærer å ta vare på helsen uansett hvor mye jeg “hater” det. Så klart skal man få lovt til å kose seg, men det er ikke egentlig å kose seg om man gjør det hele tiden. Som jeg har gjort, da. Det er liksom ikke rart man blir litt trist på innsiden om kroppen ikke har det noe greit, den kan si ifra på underlige måter. Det, samt å jobbe mye med hodet mitt er stegene jeg må ta for å bli bedre. 

Foto: Einar Aslaksen for Stella Magasinet – kommer ut straks! 

Jeg kom akkurat hjem fra pole fitnes og det føles bra, selv om jeg og Charlotte hadde en litt skummel kjøretur hjem. Det er virkelig helt sykt glatt ute nå og jeg er bare glad alt gikk bra, og deeeeet var nære på. Høres sikkert veldig dramatisk ut, men it could have been. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg