pole dancing yoga girl

reklameinnhold: nelly

Hei!

Jeg la meg klokken 20:00 i går men sovnet ikke før 07:30 i morges.. Eller, det var sist gang jeg sjekket klokken i alle fall. Noen ganger blir det sånn, jeg har hundre tanker som spinner om hverandre og vil helst gjøre alt . Jeg sto like gjerne opp midt på natten og svarte på mail, ikke smart valg for da ble det i alle fall masse å tenke på. Redaktøren min er fornøyd med siste kapitlene i boken og det føles godt i alle fall! Det er forresten ekstremt viktig for meg å ha en tett dialog med dere lesere, og i natt svarte jeg på over hundre meldinger. Innboks på instagram og på facebooksiden min er der jeg er enklest å få tak i, så vet dere. I dag har jeg ikke fått gjort så mye siden jeg føler meg som en zombie, men jeg har i alle fall ordnet neglene, skal trene yoga og så dra på pole fitnes! Gleder meg masse til å begynne å danse igjen. Dere som har hengt med lenge husker kanskje at jeg hadde en stang på rommet over en lengre periode. 


 

Cropped hoodie med barbie-logo finner du her. 

Dere spør ofte hva jeg har på leppene mine, forresten. Jeg blander som regel to og to farger hele tiden siden jeg sjeldent finner den perfekte – nå har jeg Gigi Hadid Maybelinne med fargen Erin og Jeffree Star på toppen i fargen Skin Tight. Ingen av delene er sponset, bare et tips. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg