få storytel gratis i en måned!

annonse

Jeg elsker å lese – forsvinne inn i en annen verden, få en liten pause i hverdagen og ikke minst få masse “lånt kunnskap”. Man lærer enormt mye av å lese, enten det er en roman eller fakta, hjernen blir brukt på en helt annen måte enn ved å se på film. Jeg er veldig glad i å ha fysiske bøker å holde i, men det er ikke alltid like lett (eller lurt) når man skal på reise på grunn av vekten. Og, jeg vet at ikke alle liker å lese, men da går man glipp av så mye fint! Med mindre.. du laster ned appen Storytel, da. Her finner du nemlig over 60 000 lydbøker og e-bøker, direkte fra mobilen. Kos deg i helgen med en roman, en biografi eller hva enn du liker! 

Om du bruker denne linken kan du teste Storytel gratis i 30 dager! Om du finner ut at det ikke er noe for deg, kan du fint avslutte etter disse dagene så slipper du å betale noe i det hele tatt. Og du? Boken min Forbilde slippes også på appen til våren! 

Jeg oppdaget og falt for Storytel i 2016 – Siden da har det vært min faste følgesvenn på reise og på bussen. Her er det en haug av gode bøker, så det er bare å glede seg. 

Noe av det teiteste jeg har hørt er folk som skryter av å aldri ha lest en bok – men vi har alle våre hinder i hverdagen, som for eksempel at man rett og slett ikke er så flink til å lese, at man føler det går for treigt, utålmodig, ikke tid.. Med Storytel er alle disse problemene borte, og du kan dykke inn i en verden hvor jeg garanterer deg du finner noe for din smak. Gotta love it! 

Her er mine favoritter på appen, som du nå kan lytte til eller lese gratis: 

The Subtle art of not giving a fuck – en bok om hvordan du lærer deg å gi litt mer faen, enkelt og greit. Fikk den av pappa til jul, men ser den finnes på appen også. 

Binaural deep sleep hypnosis – ok, dette er ikke en bok men en hypnose om du sliter med å sove. Halleluja.

 What I know for sure – skrevet av Oprah, min favorittdame. Det er mange andre bøker av henne på appen også. 

The seat of the soul. En fantastisk bok!

Arv og miljø – Vigdis Hjort. Jeg syntes den var litt kjedelig i starten, men tok seg opp og ble en av mine favoritter opp igjennom tidene. Hjort er forøvrig også en fantastisk forfatter som har flere bøker på appen. 

Muleum – Erlend Loe. Boken som fikk meg til å skrive bok. Anbefaler også Doppler av samme forfatter.

Jeg sier bare, gled dere til å dykke inn i en fantastisk verden! Det er ingenting som har gitt meg så mye som å lese en god bok.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg