mye nytt

Skulle prøve å legge meg tidlig, men det kommer nok til å ende med at jeg sitter våken i et par timer og jobber med å skrive på boken. Selv om jeg har gjort det før har jeg nok engang undervurdert hvor vanskelig det er, spesielt nå som jeg vil toppe det jeg har gjort tidligere. Det tar lang tid, men jeg vet det ferdige produktet kommer til å være perfekt. Uansett, kvelden min har bestått av å spise sunn mat hjemme pluss en runde i solariumet, det er så uvant å ikke dra ut å spise på en fredag eller lørdag. Men nå som jeg følger en kostholdsplan kan jeg ikke det – i alle fall ikke i starten – men i morgen skal jeg i bursdag og da skal jeg  spise hva jeg vil. Dette er ikke for å gi ned i vekt altså, men om jeg skal ha muskler er jeg 100% avhengig av å spise nok proteiner. 

Ellers har jeg og samboeren min sånn smått begynt å se etter ny leilighet. Denne er tross alt bare 48 kvadrat (eller noe sånt), men den er så sjarmerende og virkelig personlig.. Men den er for liten for to. Jeg har så mange rare minner herfra, som stalkere som har prøvd å klatre inn vinduet og det ødela følelsen av å være hjemme en stund, og slike ting henger jo igjen.. Jeg vil ha en ny leilighet som er større hvor vi kan skape nye minner, og to soverom er et krav. Vil kjøpe et oppussingsobjekt som man kan gjøre akkurat som man vil siden jeg elsker litt glam stil. Min venninne Charlotte (som er med i første episode av Sophie Elises Verden) er på saken, hun jobber som eiendomsmegler og er i tillegg en god venninne. 

Uansett – vi snakkes i morgen! Jeg skal på spa, protest foran stortinget, frisøren og som sagt i bursdag 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg