hun som ligner på michael jackson

reklame: annonselenke

Det er virkelig en luksus å ha så snille følgere som meg, da betyr jo ikke idiotiske kommentarfelt på VG noe som helst. At jeg er en “plastdukke som ligner på Michael Jackson” har jeg hørt før liksom. Altså, jeg våknet i dag og var nervøs for jeg ante jo ikke om dere kom til å like serien og det betyr jo aller mest. Men de fleste av dere gjør, så langt i alle fall. Det betyr bare at vi har gjort noe rett – målet var å vise sider av meg, Joakim og Fetisha som man kan kjenne seg igjen i. At man skal se “åh, sånn var jeg da jeg var 22 år” eller kanskje man får håp og motivasjon. Ikke vet jeg, men i dag er jeg uansett glad. Elsker den følelsen. Og serien blir faktisk bare bedre og bedre! 

Genseren min finner du her . Koster 299, men føles dyr i kvaliteten. 

Og om dere skulle lure.. Joakim og jeg har enda ikke funnet ut hva vi skal gjøre med teppet som trenger rens etter festen. 😟 Du finner alle episodene på SUMO! Der er det også 8 minutter ekstramateriale. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg