kjøpe rolex?

Husk premiere av Sophie Elises Verden – klokken 22:00 på TV2 LIVSSTIL 

Fikk tilsendt en liten bunke med bilder på mail i dag fra fotograf Einar Aslaksen. Jeg skal være med i en utgave av Stella magasinet, og bildene er tatt i den anledning. Ikke bare elsker jeg bladet, jeg elsker også bildene og spesielt det under, hvor jeg ser ut som en skikkelig business-woman. Det er så sant at man skal “dress for the job you want”, dager hvor antrekket mitt er fint og jeg har ordnet meg får jeg også mer gjort. Har dere følt på det noen gang? 

Jeg og pappa har snakket mye om økonomi i dag, det gjør vi egentlig ofte siden han styrer regnskapet mitt – men litt ekstra i dag, og det er så gøy å se hvor bra alt funker økonomisk. Jeg gleder meg til å gjøre kule investeringer, og jeg vil kjøpe meg en kul klokke.. Kanskje en rolex? Det har jeg tenkt på sååå lenge, men ikke funnet en jeg vil ha 100%. Det skal jo føles rett når det er såpass dyrt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg