å få tid til alt

Jeg kom akkurat inn døren etter å ha gjort et par radiointervjuer, denne gangen om låten. Det var så hyggelig, spesielt på mp3 som spiller låten ofte – takk!  Nå er jeg tilbake på “kontoret”, det vil si i hjørnet av min egen sofa og skal jobbe med mailen, det er virkelig en kunst å klemme ting inn i kalenderen min.. Jeg tenker også å se litt på flybilletter, jeg og noen venninner skal på jentetur i slutten av februar, og så skal jeg og kjæresten til Malaga – Barcelona i slutten av mars. Gøy! Det blir spennende å oppdage steder jeg aldri har sett før, og jeg kommer sikkert til å trenge det etter noen hektiske uker med mye promo – selv om det er veldig gøy, og kontraster i livet er det jeg liker best. 

Forresten, dere glemmer vel ikke serien i kveld? Premiere 22:00 på TV2 livsstil! Jeg kommer til å være veldig aktiv på mine sosiale medier under sending, så kan vi snakke sammen underveis om hva dere synes.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg