jeg burde ikke gjort det

Herregud som jeg hater meg selv for at jeg klipte håret! Jeg angrer hver gang jeg gjør det etterhvert. Og likevel skjer det igjen og igjen, haha.. Dere synes jo jeg kler dette best har jeg skjønt, men jeg trives ikke slik. Men det positive er at håret får et fint fall, og mye mer volum. Uansett, jeg kom akkurat hjem og er helt i hundre. Har vært på mange møter, funnet klær til i kveld (førpremiere av serien min), og så har jeg og kjæresten min akkurat spist middag. Jeg har begynt på kostholdsplan, og har allerede masse energi på grunn av den sunne maten – jeg er vandt til å spise mye junk, men shit så mye energi man får av rett mat. Og av trening, ikke minst. Etter premieren skal jeg hjem, ta en dusj, lage meg en kopp te og skrive litt på boken. Jeg hadde så mange tanker om den tidligere i dag at jeg måtte skrive et kapitel på notater i Iphonen.. Det er virkelig typisk meg. Skal prøve å legge meg før klokken elleve i kveld, i morgen skal jeg på God morgen Norge.. Det blir gøy! Og ikke minst, premieren for alle dere skjer da. 

Dette er en heftig periode for meg på det jobbmessige planet. Men, jeg er stolt av alt jeg har skapt. Et imperium snart! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg