vi har klart det

Jeg har jobbet med mailen i et par timer, fått sendt over et par kapitler av boken til redaktøren min og fikk akkurat sett igjennom episode 2 av Sophie Elises Verden. Siden dette er min serie får jeg se igjennom episodene før de sendes, men da er det “for sent” og jeg har ingenting jeg skulle ha sagt på hva som blir vist og ikke. Noe gjør vondt i magen, men hva faen – det var jeg bestemt og innstilt på da jeg gikk inn i dette prosjektet. Det skal bli så morsomt å se hva dere synes! En god serie skal by på både dramatikk, vennskap, kjærlighet og provokasjon mener jeg. Det føler jeg vi har fått til.

Jeg var akkurat å trente, nytt liv er på gang som dere kanskje skjønner haha. Nå skal jeg og kjæresten min på butikken, jeg vil ha tacooooo til kvelds – og omg, nå er vi samboere på ekte! Jeg har forresten aldri vist dere ordentlig bilde av neglene mine. Fikset de på Beauty House for en stund siden! Nå har de riktignok vokst ut en del, og jeg har time igjen snart for etterfyll. Eller kanskje det blir en ny look?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg