ikke min greie

Shit, det er så deilig å være tilbake i Fort Lauderdale! Jeg og familien har feriert litt her, og uansett hva man sier om Florida – jeg kunne ikke tenkt meg en finere siste dag av ferien. Kjæresten min er også helt i ekstase, han har aldri har vært i USA før vår ferie nå. Vi sjekket inn på hotellet (The Atlantic Hotel & Spa), beundret utsikten på verandaen før vi kjøpte litt magasiner, bøker og la oss på stranden.


 


 


 


 


 

Gjett om jeg ble glad da jeg fant Oprahs eget magasin her i USA! De selger det riktignok i Norge også, men det er sjeldent jeg finner det. Uansett hvor teit det kanskje virker, så er hun mitt store idol – hun, og Miley Cyrus. Jeg har allerede lest hele, nesten fra perm til perm. Selv om jeg brukte solfaktor 30 og smører meg med jevne mellomrom har vi nå gått tilbake på rommet, jeg vil passe på huden min – rynker og kreft er ikke akkurat noe for meg og solen er veldig sterk her, pluss jeg tenker å sjekke mailen og svare på litt meldinger fra dere på facebooksiden min. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg