fremtiden

Når jeg starter på dette innlegget er klokken 11 på formiddagen her, men dagen har allerede vært fin. Meditasjon på balkongen, god mat, finere selskap. Kroppen min føles rolig og har virkelig en forelsket følelse i dag, den setter jeg pris på. Jeg hadde en av de verste nettene på lang tid her om dagen, hvor jeg hadde så voldsom angst for alt mulig. Det er akkurat som om jeg havner på dypet av bekymringer før jeg i det hele tatt klarer å blinke.. Jeg bekymrer meg mest for fremtiden. Hvem kommer jeg til å bli? Jeg tror det er fordi jeg er i en så ustabil bransje, og jeg vet at jeg ikke kan holde på med dette for alltid. Jeg kan noen ganger misunne venner som går på skole, tar en utdanning, fullfører den, får seg en jobb. Det er ikke et livsløp jeg tror hadde passet for meg, men jeg kan heller ikke bare leve på følgere resten av livet, det går ikke, pluss jeg vil ikke utsette mine fremtidige barn for det. Jeg avskyr folk som overeksponerer barna sine på sosiale medier, man aner ikke hva det kommer til å gjøre med dem. Noen bilder her og der er greit, men jeg deler hverdagen min – og jeg kunne ikke sett for meg å dele hverdagen til barna mine også. Men hvem vet, kanskje det endrer seg? Jeg er en person som kaster meg i prosjekter, kanskje fordi det blir min “utdanning”. Bøker, musikk, blogg, tv. Jeg elsker det jeg driver med, men jeg vil gjøre noe.. annet? Noe mer krevende? Noe jeg kan falle tilbake på den dagen utseendet mitt forsvinner? Så ja, disse tankene kombinert med alt annet jeg sliter med kan spise en opp, haha. En ting er i alle fall sikkert, jeg trengte denne ferien og er klar for å komme tilbake og legge litt andre planer for meg selv. Og jeg er smart, litt naturlig business-mind, og har troen på at alt kommer til å ordne seg fordi jeg er villig til å jobbe  beinhardt og er forberedt på både seier og tap. 

Uansett, her kommer et par tilfeldige bilder fra våre dager på skipet. Vi har spist masse godt, drukket en hel del champagne, vært på treningsstudio, og i dag skal vi gå på spa. Jeg har også vært hos frisøren og fått vasket håret samt fønet det, det er en luksus man burde unne seg når man er i slike kliamer som dette. Håret står jo til alle kanter og er umulig å fikse på egenhånd. Selv om jeg gleder meg til å komme hjem blir det vanskelig å vende seg av alt dette, for en luksus. 


 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg