MEXICO!

annonse: cruise

Det der med å våkne opp med et paradis rett utenfor verandaen er man ikke akkurat vandt til. Og så et nytt sted hver dag! I går var vi på Cozumel, Mexico. Jeg likte det! Veldig turist (som alt annet), men helt sykt digg mat og øl. Jeg må nok en gang anbefale dere appen foursquare, den redder meg i alle situasjoner hvor jeg ikke vet hvor jeg skal gå for mat eller drikke i en fremmed by. 

 

 

 

Som sagt får du 10% rabatt på alle cruise hos Royal Caribbean om du bruker koden SOPHIEELISE. Rabattkoden kan kombineres med allerede eksisterende tilbud, som de har mange av akkurat nå.  For å bruke rabattkoden må kundeservice kontaktes på tlf: 815 00 185. Der kan du også bare få generell informasjon om du ønsker det, om destinasjoner og hva som passer deg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg