hvordan jeg mediterer

Det siste året har jeg elsket å eksperimentere med meditasjon og mindfullness. Jeg har faktisk blitt avhengig av det for å komme meg igjennom dagene, spesielt jeg som sliter med en del ting som tvangstanker. I perioder hvor jeg ikke prioriterer meditasjon blir det mer kaos i hodet, og jeg lar følelsene mine kontrollere meg og ikke motsatt. Nå, som jeg har vært på ferie har jeg endelig kommet tilbake i rutinene igjen. 

Appen “Headspace” er helt fantastisk fordi du ikke trenger å være proff. Du får guidet meditasjon hvor du selv kan velge lengde og tema (som forhold, avslapping, pust, selvfølelse osv). Den er helt gratis, og du skylder faktisk deg selv å prøve – det kan ikke skade. Jeg har tipset om den før, men i tilfelle noen ikke fikk det med seg presser jeg litt ekstra på. Og nei, dette er ikke sponset i det hele tatt.  

Alt du trenger å gjøre er å sette deg tilbake, ha headset og prøve så godt du kan å følge en guidet meditasjon. Og om du ikke klarer å oppnå den tilstanden du ønsker på første forsøk gjør det ingenting, det er uansett gull verdt å ta tid til seg selv i en hektisk hverdag – og det trenger ikke engang være hektisk på utsiden, hodet vårt er alltid fult av tanker og bekymringer som du faktisk kan slippe.

💕 

2 kommentarer
    1. Tusen takk frøken Sophie elise♡.
      meditasjon gjør godt for sjelen.
      vennlig hilsen maria elise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg