hello hello

reklame: annonselenke nelly

Det snør i New York. Så klart måtte vi booke ferie hit på den kaldeste vinteren noen sinne, haha.. Folk her sier det er storm, og DET er det ikke, sammenlignet med norsk standard i alle fall. Men planen er å reise til Fort Lauderdale i morgen siden vi skal på cruise, og jeg bare håper flyet vårt går som det skal! Det blir deilig å komme ned til varmen kjenner jeg.  Formen det siste døgnet har vært litt opp og ned. Jeg er veldig glad for å ha sluppet nyheten om serien og veldig glad for alle de fine meldingene jeg har fått generelt. Så er jeg glad med tanke på sangen. Jeg prøver å holde meg positiv og ta glede der jeg kan, som er med jobb akkurat nå og så kjæresten min 🙂 Pluss, jeg er veldig stolt av min bestie Joakim som har kommet med enda en bra serie, jeg forstår ikke at han klarer! Jeg Sjekk ut stuck på aftenposten, folkens. Jeg blir helt imponert av alt han får til, og han legger sjelen sin i ALT. 

Her kommer en liten bunke med bilder fra de siste par dagene. Selv om det er kaldt elsker jeg New York, for en fin by det er – og med en helt magisk energi. Først på vei til Butchers daughter for å drikke kaffe! 

annonse: Skoene finner du her. 

Der etter lunsj på two hands! På kvelden spiste vi på Nobu Downtown. VIl anbefale ALLE stedene. 

Vi dro på new museum, og det skjønte vi veldig lite av haha. Men det var hyggelig å se på alle de rare folkene, og de hadde bra bokbutikk som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte noe av, men har bestemt meg for å lese alt jeg har hjemme først. Eller, nesten alt. 

Litt drinker på Mr Purple! Her var jeg mye med Joakim i fjor.. Elsker det stedet. 

Forresten! Som jeg nevnte møtte vi en synsk person. Jeg vet ikke så mye om spirituelle greier (annet enn meditasjon), men tydeligvis er mitt “spirit animal” en bjørn. Haha, kan noen fortelle meg hva det betyr? OG så er auraen min blå / fiolett. Det skjer visstnok noe stort for meg i mars 2019, det trenger ikke være jobb, det kommer bare til å være stort. Jeg ble fortalt veldig mye om nåtid også som stemmer på en prikk, men det sykeste er jo at Kasper ble spådd helt rett. Han har ingenting om seg selv på sosiale medier og er umulig å finne ut noe som helst om, sett bort fra på min blogg og jeg har skrevet svært lite. Veeeeeeldig gøy, så får vi se om spådommene for fremtiden 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg