min aller største drøm

NY PROMO: 

Jeg sluttet i bloggerne fordi jeg hadde et ønske: min egen serie. Det fikk jeg så klart ikke og ble heller tilbudt å komme tilbake i Bloggerne, hehe. Jeg sto likevel på mitt, selv om det var skummelt og jeg var redd for å ha sagt fra meg noe viktig for karrieren min.. Jeg likte godt å være en del av bloggerne og følte jeg hadde vært med på å bygge serien opp, jeg så litt på den som “min” og det var nesten litt trist å gi fra meg. Uansett, så gikk det ett år og telefonen kom om at jeg skulle få egen serie! Det har vært min største drøm, og nå har den gått i oppfyllelse.. Og ikke minst er jeg så stolt av å ha skapt noe ekte. Virkelig ekte. Jeg er stolt over Bloggerne, men dette er noe heeeeelt annet. SHIT som jeg gleder meg til dere får se! Jeg får sommerfugler i magen av å se på bildet under. 

Her kommer litt praktisk info, hehe. 

💕Serien starter 18. januar klokken 22:00 på TV2 livsstil. Det slippes først der, og så på SUMO.

💕Ny episode kommer hver uke, samme tidspunkt – altså torsdager 22:00. 

💕 Det er 10 episoder totalt

💕 Vi startet å filme i Oktober, og har hatt 5-6 dager med opptak hver uke. Det vil si alt som kommer ut er ganske ferskt, noe som var viktig for meg. Vi filmer forresten enda og skal gjøre det til slutten av januar. 

Det er spørsmålene som har gått igjen mest, slik jeg har oppfattet det. Shit, dette er merkelig men veldig gøy! 


Ps! Om du vil stemme på meg i Vixen awards kan du gjøre det her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg