flyr ut i det nye året

reklame: norwegian

Hei fra New York og GODT NYTTÅR! Shit, så deilig det er å være tilbake her, og ikke minst sammen med kjæresten min som aldri har vært i USA før – jeg gleder meg til å vise han rundt! Hater Trump og hadde egentlig bestemt meg for å ikke dra tilbake hit før han er ferdig som president men her er jeg altså, haha..Aller mest gleder jeg meg til å spise masse. Jeg har booket bord på så mange fine restauranter og har virkelig gjort research, jeg kan godt lage en liten guide på steder i New York når vi er ferdige? Jeg har laget en før, den finner du her – men nå har jeg enda flere steder å tipse om. Forøvrig må dere gjerne sjekke ut kategoriene på bloggen, jeg har egne for hver reise og prøver å legge inn så mange tips jeg kan underveis.


Flyturen hit gikk greit, Norwegian var så snille og ga oss premium seter! Det er forøvrig det eneste på denne reisen som er reklame, alt annet betaler vi selv om noen skulle lure. Uansett, tilbake til flyturen: jeg har en “regel”, om jeg flyr i mer enn fem timer MÅ jeg ha større seter enn de vanlige, og da må man kjøpe premium / business. Hos Norwegian koster det ikke så mye ekstra, men er virkelig verdt det. Du har god plass, kan legge bak setene, du får inkludert mat og drikke og man ender opp med å glede seg til flyturen. Det blir liksom en fin del av “helheten”, ferien starter allerede på flyet. Uansett, takk Norwegian!

I natt har vi bodd på The Mercer Hotel, men bytter til et annet nå i formiddag. The Mercer er dritfint og anbefales på det varmeste! Elsker det, skikkelig fab. Vi ble møtt av champagne og verdens godeste cupcakes som vi spiste i full fart, før jeg byttet klær og vi akkurat rakk å komme oss ut blant folk ved tolvslaget og jeg fikk kyss fra min kjæreste. En fin start på det nye året, selv om alt har vært litt dritt i det siste. Gud, la 2018 bli bedre. ♥ 

Jeg skal blogge som normalt her borte, men noen innlegg vil komme opp midt på natten pga tidsforskjell. Da har dere lesing på morgenen, i det minste! 💞 💞 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg