hvordan få lange vipper – uten extensions

reklame: annonselenke nelly

Som dere vet har jeg brukt vippeserum en stund, og fått veldig gode resultater. Vippene mine har blitt så lange og jeg trenger ikke extensions som jeg var totalt avhengig av før, derfor har jeg også spart en del penger! Først brukte jeg et serum fra maybeauty som har gått ut av produksjon, jeg begynte da med iGlow men det reagerer jeg dessverre på.. Fikk røde øyne, svie og kløe – det er grenser på hvor langt jeg vil gå for at vippene skal se bra ut, haha. I tillegg koster iGlow en del. Men nå har jeg funnet et nytt serum jeg ELSKER som har gitt helt syke resultater den siste tiden.

Vippene mine nå med mascara, ingen extensions. Dere kan se video på min insta-story! 

Jeg begynte på serumet til Komorebi for snart to måneder siden av to årsaker: det var billig, og var ett av få serum som ikke har fått kritikk for å inneholde farlige ingredienser. Her skulle alt være trygt, og at det produseres i Sverige er fint å tenke på. Resultatet jeg har fått er så bra! For første gang reagerer jeg ikke på et serum, men får like bra resultat. Vippene mine er så fine og lange!


I dag koster serumet 199 kr, og med koden SOPHIEELISE15 får du 15% ekstra rabatt. Det er så bra! Du finner det her.

1 kommentar
    1. Vippeserum for lange vipper – https://nplink.net/5s843hht Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg