<3

Jeg skal ta fri fra alle sosiale medier. Ingen mobil, ikke mail, ikke blogg, ikke snapchat, ikke instagram. Faktisk skal jeg slette alle appene fra telefonen denne perioden og for første gang kjenne på hvordan det er å bare være.

Dette er noe jeg har tenkt på lenge, men jeg har ikke turt. Jeg har innsett at noe av det tøffeste, vanskeligste og modigste en person kan gjøre er å ta tak i sin egen psyke og helse, å bare kjøre på kommer “enkelt” for meg, men å faktisk ta en pause er vanskelig.

Så hva skal jeg gjøre denne perioden? Ingenting. Lese. Skrive bøker. Kanskje se på serier. Kanskje ligge inne på et mørkt rom å sove 15 timer. Kanskje gå turer på fjellet. Poenget er at jeg kan gjøre hva jeg vil.

Jeg er tilbake om en uke forhåpentligvis med masse god inspirasjon, og forhåpentligvis med en ferdigskrevet bok nummer to.💞  

Ikke passende bilde, men jeg elsker det haha. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg