hva jeg bruker pengene mine på


 

Etter at jeg tjente en del penger på boken har det vært viktig for meg å finne ut hva jeg jeg kan bruke pengene på som kan gi meg noe videre i livet. Ikke bare dyre vesker og tull liksom.. Jeg kommer ikke til å være ung for alltid og jeg kommer mest sannsynlig heller ikke til å være offentlig i flere år fremover. Det viktigste for meg er å føle at jeg kommer “videre” og til neste stadium av noe. I hele 2017 har jeg prøvd å finne ut hvilke investeringer som er lurt av meg å gjøre slik at jeg har noe å falle tilbake på økonomisk om noen år, men også noe jeg brenner for og føler jeg kan være med på å utvikle. Så dagen i dag starte jeg på et møte angående en mulig investering, som forhåpentligvis kommer til å prege mitt 2018. Jeg håper det året blir mer “business” og ikke så mye fokus på meg, meg, meg meg. 💝 


 

Uansett – jeg kom akkurat inn døren hjemme etter møte og lunsj på Liebling, har satt på litt jazz og skal skrive i et par timer før jeg sitter barnevakt i kveld! Gleder meg faktisk veldig, det er barna til interiørarkitekten min jeg skal passe og de har basseng hjemme.. Haha. Derfor takket jeg ja. NEIDA de er søte!!! Og vi har alle gledet oss veeeeeldig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg